• Categorii

  • Pagini

  • Articole recente

  • Top articole

  • Arhive

  • Comentarii recente

    liana bota la Activităţi pedagogice şi cultu…
    Fericeanu Claudia la Activităţi pedagogice şi cultu…
    Tivlea Loreta la CONFERINŢA NAŢIONALĂ A BIBLIOT…
    Mariuta la Activităţi pedagogice şi cultu…
    dana la Model de cerere pentru sporul…
  • Blog Stats

    • 165.320 hits

Luna Internţională a Bibliotecii Şcolare la Colegiul Naţional “Titu Maiorescu” din Aiud

Pentru a marca această lună specială, la Colegiul Naţional “Titu Maiorescu” am organizat mai multe acţiuni.

  • Cu ajutorul doamnelor învăţătoare Chindea Maria, Brata Teodora, Paşca Margareta şi Ţîrlea Fănica, am organizat la clasele I-IV un concurs de semne de carte. Cu cele mai frumoase am alcătuit o expoziţie.P1220790

P1220794

  • În data de 13 octombrie 2009 am fost împreună cu clasa a III-a şi doamna învăţătoare Paşca Margareta, la Şcoala cu clasele I-VIII “Axente Sever” unde am vizitat CDI-ul condus de doamna bibliotecară Bardi Natalia iar apoi ne-am întâlnit cu clasa a IV-a C şi doamna învăţătoare Csiki Sorinela.Copiii au făcut schimb de semne de carte şi s-au împrietenit.
  • alaturicu semnele primite La bibliotecă am organizat expoziţii de carte prin care am făcut cunoscute utilizatorilor , cărţile mai deosebite din bibliotecă.iar cu această ocezie am invitat cititorii la lectură. Pe măsură ce au fost împrumutate, cărţile au fost înlocuite cu altele, astfel că expoziţiile n-au avut aceeaşi alcătuire două zile consecutiv.

P1220795

  • În 26 octombrie am organizat, cu ajutorul doamnelor profesoare Praţa Maria, Moldovan Ileana şi Gâlea Gabriela, un simpozion cu tema “Bibliotecile Şcolare :imagine de ansamblu”.

Simpozionul a cuprins prezentări Power Point cu temele:Universul magic al cărtii, Primele scrieri, Marea Bibliotecă din Alexandria, Biblioteca Batthyaneum din Alba Iulia, recitări din creaţiile poeţilor Nichita Stănescu şi Tudor Arghezi,eseuri cu temele: Luna Internaţională a Bibliotecii Şcolare, Cum am devenit dependentă de citit, Poezia carcerală, Autori şi cărţi care ne-au marcat, Biblioteca şcolară peste 10 ani, recenzia cărţii “Codul lui Da Vinci”de Dan Brown şi poezia “Trei cărţi şi-o floare lângă…” compusă de o elevă din clasa a XI-a A.

P1220747

P1220750

P1220752

P1220751

P1220761

P1220775

Bibliotecar Maria Muntean

E